torsdag 22 januari 2009

Laptopträsket

Är det bara jag som blir glad ända in i märgen när det står konståkning i tv-tablån? Och är det verkligen konstigt att bli det? Jag tycker inte det. Äntligen är det dags för piruetter, glitter, kast och tårar på poängbänken! Love it.

Idag var det slututställning för en del klasser på skolan. Det var väldigt mycket laptops. Jag blir både taggad och skärrad när jag tänker på att det om inte allt för länge är dags för min egen. Måste hitta på något jättegrymt och kanske klä ut mig till en hotdog, så att man inte hamnar i laptopträsket. Slututställningens höjdpunkt idag var ändå Digitalarnas pappersdockor föreställandes dem själva i naturlig storlek. Så jävla roligt och härligt ego.

Det har under dagen dykt upp en del tvivelaktiga bilder från kryssningen. Från och med nu ska jag alltid festa med en brun papperpåse över huvudet. Deal?

Inga kommentarer: