måndag 19 januari 2009

Mittimellanland

Den här helgen har varit något såsigt mellanläge. Varken eller på alla sätt.
Nu när jag har haft tid att fundera och jag har kommit fram till att jag behövde distansen som blir när någon reser bort tillräckligt länge. Även om det kanske fortfarande svider så är det inte lika jävligt nu.

Caroline och jag kom fram till vår vanliga gamla slutsats idag på jobbet. Nämligen att alldeles för få personer är hemligt kära i oss. Jag hoppas få se en ändring på detta under våren.

På tal om hemlig kär så älskade jag Håkan Hellström lite extra igår. Han vann pris som årets artist på P3-guld och Kristian Luuk hade fått frikort på vinnaren i den kategorin. Håkan gjorde en bend-over och sa det blir nog trevligt. Håkan är soundtracket till mina tonår och jag kommer aldrig tröttna på hans mellansnack, tacktal och iaktagelser. Min iaktagelse är att det är intressant att P3-guld är den bästa tv-sända galan och att det är radion som ligger bakom den... Synd bara att förra årets hits redan känns så gamla.

Inga kommentarer: