onsdag 14 januari 2009

Maska

Sjukdom, jul och annat elände har gjort att jag har varit dålig på att träna den senaste tiden. Jag har inte sett en enda muskelbyggare på flera veckor! Lateriet har nu mött sin bödel för idag köpte jag ett årskort. Hon i receptionen frågade när jag ville att kortet skulle gälla ifrån? Om jag ville träna på en gång. Låt det gälla från imorn sa jag...
Så var det med den striden mot lättjan.

Jag har ända sen Matilda hade sönder mina favoritbrallor i somras letat efter att par riktigt tajta och bra svarta byxor. Jag kan meddela att det är svårare än man tror att hitta ett par sådana. Nu har jag äntligen hittat ett par. Fick prova mig igenom halva stan och jag hatar att prova. Det här får mig bara att tänka att det ändå är bättre med kjol. Länge leve strumpbyxorna!

Inga kommentarer: