lördag 10 april 2010

Lite kärlek till Bear Pilot

Jag tänkte passa på att att gilla något innan jag sover. Därför tänkte jag att Bear Pilot kunde få lite kärlek. Lyssna här. Jag tycker om drivet och trumpeterna. Förstås. Det andra jag tänkte gilla är programmet "Så ska det låta". Jag vet, det är inte så jävla god smak att tycka om det, på tal om indieängslan. Men jag gillar när folk blåser mig av stolen när jag som minst förväntar mig det. Den pågående säsongen är hemsk, det minsta man kan begära är väl att folk sjunger rent i ett musikprogram, men icke. Men ändå. Och mycket viktigt, jag tittar bara på det i SVTplay så att jag kan spola. Det tredje jag gillar är folk som är snälla mot mig helt utan att ha något att vinna på det. Det får mig att tro på godhet. Kind of. Eller så.

Inga kommentarer: