tisdag 2 februari 2010

Jag lottar ut min chefredaktör

Jag har länge velat lotta ut någon av mina vänner här. Kanske inte hela vännen, men en stund med den och nu har jag fått möjligheten. Ingen är gladare än jag. Därför passar jag på att lotta ut en dejt med Andreas! Det här är ett litet experiment, jag vet inte ens om man får lotta ut folk kors och tvärs på sin blogg. Huvudsaken måste väl ändå vara att jag inte tar betalt för honom.

Dejtmaterialet:
Andreas är min vän och tillika chefredaktör på musiktidningen Devotion. Han är sjukligt spontan och fegar inte för att åka till andra sidan jorden på känn ibland. Han gillar öl, Brooklyn och har en sällsam känsla för det skriva ordet. Dessutom är han väldigt rolig och huserar ganska ofta på sitt sängkontor. Anderas är duktig på att höra av sig, om det beror på 3000 fria SMS i månaden, om han är pratig eller att han gillar tangentbordssmatter låter jag vara osagt. Helt klart ett kap för rätt person. Slå till nu. I morgon kan det vara försent.

Vill du vinna dejten med Andreas? Dåså - skriv det i kommentarsfältet.

9 kommentarer:

Jen sa...

I LOVE ANDREAS! Is this an international raffle? Can you send him to Denver, Colorado, USA?

I would be happy to have him here with me!

sara sa...

men gud, skicka honom till mig så ska jag få lite ordning på grabben. heh

Elias D sa...

Jag "köper" en lott åt min syrra. Hon vet inget än. Men hon hade väl knappast tackat nej till en trisslott så.

Nadia sa...

jag vill!

Anonym sa...

Verkar vara en bra kille, den där Andreas. :) En jäkligt bra författare. Nu är det ju så att jag faktiskt har en pojkvän som jag trivs väldigt bra med, han skulle nog inte uppskatta att jag ställde upp på en utlottning. Så därför står jag mitt kast.

Må bästa kvinna vinna, helt enkelt! :p

Jonas sa...

Jag vill! Vill dricka öl och prata journalistik med honom.

Unknown sa...

Jag vill. Andreas verkar vara en trevlig typ, precis som jag. Vi ska dricka öl, äta godis, prata musik, prata om spontana resor och skratta. Jag är grymt bra på att få folk att skratta. :)

Anonym sa...

caroline: hur når man dig? ingen länk!

Nadia sa...

men hallå, alla skriver värsta kärleksförklaringarna till honom ju och så kommer jag där och bara skriver "jag vill!" så här kommer mitt nu sena bidrag till varför jag ska vinna dejten:
Andreas han verkar vara en skön man, han ska få lära mig allt han kan. Lite öl och sen skratta tills tårarna bildar en pöl. Jag älskar el musica, precis som han så ja, vi är nog ganska lika. Han bor i stockholm och jag bor i götet, men det ska inte få hindra mötet. Så snälla, låt mig vinna, jag är ju trots allt kvinna!