fredag 8 maj 2009

Playlists

Det blev iallafall den märkligaste Exilen. Kändes både fint och konstigt. Lustigt att jag fortfarande kommer undan med att spela indie från innersta skrivbordslådan. De här låtarna blev hursomhelst lite extra uppskattade och en del av dem fick jag skriva ner på små lappar. Ett sätt att sprida musik som inte ens IPRED kan stoppa.
Dan Sartain - Tryin to say
The Who - Teenage Wasteland
Fanfarlo - Harold T Wilkins
Nick Lowe - So it goes
Bear Quartet - Put me back together
Vi funderar på att expandera. Vi funderar på att hitta ett dansgolvsställe.


Om ett par minuter ska vi redovisa slutprojektet och jag är rätt nervös. Men efter det kan jag se fram emot vad jag har lovat mig själv som belöning för allt slit.
Missa förresten inte vår slututställning den 12/5 på Chinateatern.

Inga kommentarer: