tisdag 26 maj 2009

Ett textberg och en resa till London

Nu är det inte långt kvar alls i skolan. Ska bara jobba undan det sista så är det ganska klart sen och eftersom jag jobbar bäst när det brinner i knutarna så har jag ett ganska mastigt berg att jobba mig igenom nu. Hela dagen har jag satt upp hållpunktstider. Kl.15:00 skulle till exempel mina reklamfilmsmanus vara klara och skickade. Det sjuka är att det här systemet faktiskt fungerar. Lite parallellt med detta försöker jag packa, för imorgon åker jag till London. Det här med att packa är inte alls min grej, jag får ångest bara av att välja kläder om jag ska ut och dricka en öl. Hur svårt kan det vara att packa lite saker som passar ihop med varandra och stoppa dem i en väska? Skitsvårt tydligen. Nu försöker jag mig på att skriva ett CV och en intervju med mig själv. Också skitsvårt. Det är mycket lättare att läsa om Te-hus och roliga butiker i London. Ser verkligen fram emot resan!

Inga kommentarer: