måndag 18 maj 2009

Topp-5 tankeriktningar idag

Vimmelkantig är väl det perfekta ordet för att beskriva mitt tillstånd just nu. Ägnade natten åt att bli färdig och när kvällen kom så blev jag äntligen klar. Då insåg jag att ett intyg saknades. Ett litet förbannat intyg. Det innebar att jag inte kunde skicka mina ansökningar idag.Men det är snabbt fixat imorgon och nu är några månaders kärvande till ända. Likförbannat kändes ändå som en fet pinne i hjulet. Mitt grubbel var borta imorse när jag vaknade och det är bra. Jag har inte tid med sånt där. Imorse på väg till skolan funderade jag över topp fem tankeriktningar för min hjärna just nu och det är ju inte utan att jag känner mig en liten aning fjantig.

1.Framtiden
2.Framtiden/arbetsproverna
3. Diverse saker relaterade till män
4. Träning
5. Sandaler

Inga kommentarer: