onsdag 6 maj 2009

Statusen

Man kan vara trött och man kan vara helt slut. Just nu lutar det väldigt mycket åt det sistnämnda. Nu är iallafall slutprojektet nästan färdigt och playlisten till Exil är spikad. Några inte så välvilliga basciller har slagit klorna i mig och jag snorar, hostar och tror att huvudet ska trilla av. Förkylningar kommer ju alltid lägligt. Så även denna. På söndag ska jag boka in kvalitetstid med min säng.
De senaste dagarna har verkligen jag slagits av vilka snälla vänner jag har, som ställer upp och ritar grejer åt mig mitti nätterna, som kör bil om jag ber dem, som konsulterar mig vid behov och som orkar lyssna på mina gnällspikpeakar. Jag är er evigt tacksam.

och jag är medveten om den något sviktande uppdateringsfrekvensen, men jag har inte hunnit iakta världen de senaste dagarna. Jag återupptar det imorgon.

2 kommentarer:

Ylvette sa...

jag har också blivit förkyld. jag skanar dig! om du va här (eller jag där du är) så skulle v kunna snora ihop.. det är alltid något. saknar dig!!

Anonym sa...

Jag skulle mer än gärna snora med dig baby. Snor - godoare än du tror.