onsdag 20 maj 2009

En sunkig gammal tisdagsdagstant.

Ibland känner jag mig väldigt sunkig. Brevid mig på tåget imorse satt fyra stycken tonårsbrudar, så fixade att man kunde tro att de skulle vara med i en musikvideo. OK, om det hade varit lördagkväll, då hade jag också orkat fixa frillan, men idag är det ju nästan bara måndag. Det är ju nästan så att jag blir lite imponerad, nog för att jag är fåfäng, men inte tillräckligt för att orka se ut som någon av Avril Lavignes körtjejer mitt i veckan. Sunkig i jämförelse, men samtidigt väldigt avslappnad och tacksam för att jag aldrig kommer vara 15 igen. Antar att det är lika bra att jag vänjer mig, för om en vecka blir jag 25.

Idag tryckte jag på SKICKA och mina arbetsprover flög iväg genom cyberspace. Nu får det gå som det går. Skönt att det är över.

Inga kommentarer: