tisdag 2 december 2014

Lucka 2: Alicia

Denna fantastiska kvinna lärde jag känna för ungefär ett år sen. Ni vet när man träffar en person och de med tiden sakta, sakta vecklar ut sig som en blomma och helt plötsligt vrålar hjärnan ”IT’S A KEEPER!”. Precis så gick det till, och idag räknar jag Alicia - Ali P som jag föredrar att kalla henne - till en person i min närmsta krets. Idag kan jag inte ens föreställa mig en tillvaro utan hennes knäppa SMS som trillar ner vilken tid som helst på dygnet. Kan inte föreställa mig en värld utan en Ali P som blir arg på grejer och jag vill definitivt inte leva utan våra knäppa proscecconätter. Dekadens och flärd ska det vara. Klänningar, läppstift och systerskap. En natt i somras under bubbelvinets inflytande fick Alicia för sig att visa hela sin skönhetsprocedur på mig, inklusive syra i ansiktet och ansiktsborstar. Det var helt underbart och freaky, och oj så ömt jag vårdar det minnet. Sen såg vi Fantastic Mr. Fox tills vi somnade. Jag tycker hursomhelst att du är underbar, världens bästa Ali P. 


Inga kommentarer: