onsdag 5 maj 2010

Papperskorgsljudet

Jag ber om ursäkt för att det här är värsta gråtbloggen just nu. Om ett tag kommer den nog vara som vanligt igen (eller så blir det helt annorlunda). Just nu känner jag mig inte som vanligt, jag ser inte samma saker och jag lyssnar inte överdrivet mycket på musik. Inte så konstigt att det blir lite torftigt här då. Jag hatar nämligen när minnen fäster sig i musik (vill någon ha utläggningar om detta så finns det ett helt gäng i arkivet). Tystnad när det krävs är mitt sätt hålla musiken ren. Idag har jag ägnat mig åt att förstå saker, men desto mer jag försöker desto skevare blir det. I morgon får det vara nog med att försöka förstå. Något jag däremot inte bangar för tillfället är att skriva. Och antingen blir det jag producerar töntigt bra eller bara töntigt, tur för mig att jag gillar tangentbordsknasteret och papperskorgsljudet.

Inga kommentarer: