måndag 10 maj 2010

Personlig coach

Det kryper i mig. Bäst jag frågar Doktorn om råd.

Malin säger:
Jag vill förändra något. Pang boom nuuuu!
Dr. Ian Smith säger:
Bli lesbisk, bygg en friggebod, bli svart, börja röka opium, börja med MMA.

Man tackar. Handfasta, konstruktiva råd.


Förövrigt slåss jag mot den fetaste söndagsångesten sen Ryssland gick in i Polen. Jag förstår inte vad det är med söndagarna alltså. Vad handlar förbannelsen om? Det fina i kråksången är att så fort jag har somnat så är det måndagmorgon - min all time favvo. MEN. Den här veckan ska jag slå på stort. Jag ska förändra något! Tro mig, även om det förstås återstår att se huruvida MMA verkligen är min grej.


00.10: Nu är förra förbannadejävlaskitblääääääveckan äntligen över. Nu något annat - bring it on!

Inga kommentarer: